دانلود رمان بهشت من تگزاس | (PDF و موبایل)


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 3 مرداد 1393
بازدید : 852
نویسنده : جهان پسند

Beheshte Man Texas دانلود رمان بهشت من تگزاس | سوزان الیزابت فیلیپس (PDF و موبایل)

1 دانلود رمان بهشت من تگزاس | سوزان الیزابت فیلیپس (PDF و موبایل) نام رمان : بهشت من تگزاس (Heaven, Texas (Chicago Stars, 2

2 دانلود رمان بهشت من تگزاس | سوزان الیزابت فیلیپس (PDF و موبایل) نویسنده : سوزان الیزابت فیلیپس – مترجمین : کاربران انجمن نودهشتیا

3 دانلود رمان بهشت من تگزاس | سوزان الیزابت فیلیپس (PDF و موبایل) حجم کتاب (مگابایت) : ۳٫۷ (پی دی اف) – ۰٫۳ (پرنیان) – ۱٫۰ (کتابچه) – ۰٫۳ مگابایت (epub)

11 دانلود رمان بهشت من تگزاس | سوزان الیزابت فیلیپس (PDF و موبایل) ساخته شده با نرم افزار : پی دی اف ، پرنیان ، کتابچه ، اندروید ، epub 

4 دانلود رمان بهشت من تگزاس | سوزان الیزابت فیلیپس (PDF و موبایل) تعداد صفحات : ۳۴۹

14 دانلود رمان بهشت من تگزاس | سوزان الیزابت فیلیپس (PDF و موبایل) خلاصه داستان :

مهم نیست که چه اتفاقی براش بیافته، اما گریسی اسنو مصمم هست تا بابی تام دنتون بازیکن سابق و ماهر فوتبال آمریکایی رو با به محل تولدش یعنی هٍوٍن تگزاس ببره، تا در اونجا در اولین تجربه اش به عنوان بازیگر در فیلمی بازی کنه. بابی تام با وجود زیبایی خیره کننده و جذابیت بیش از حدش، هیچ علاقه ای به بازیگر شدن و همکاری با مدیر خشک و ارباب منشانه کمپانی فیلم سازی نداره. بجاش تصمیم میگیره که گریسی رو از یک دختر ساده به یک گربه وحشی و جذاب تبدیل کنه.
اما برای یک پسر بد مثل بابی تام، هیچ چیز خطرناک تر از مخفی کردن یک گربه ی وحشی با قلبی به مهربونی یک فرشته در شهری به اون کوچیکی نیست و زمانی که این دو فرد فراموش نشدنی با هم عشق، خنده و شوری رو تجربه میکنن که فقط ممکنه توی بهشت به وجود بیاد تمامی ترمزها بریده میشه.
تذکر : قسمت دوم ربطی به قسمت اول نداشته و داستان هر سری مجزاست

 

 

5 دانلود رمان بهشت من تگزاس | سوزان الیزابت فیلیپس (PDF و موبایل) قالب کتاب : PDF (مخصوص کامپیوتر) – JAR (جاوا) و EPUB (کتاب اندروید و آیفون)

6 دانلود رمان بهشت من تگزاس | سوزان الیزابت فیلیپس (PDF و موبایل) پسورد : www.98ia.com

7 دانلود رمان بهشت من تگزاس | سوزان الیزابت فیلیپس (PDF و موبایل) منبع : wWw.98iA.Com

11 دانلود رمان بهشت من تگزاس | سوزان الیزابت فیلیپس (PDF و موبایل) با تشکر از مترجمین عزیز نودهشتیا بابت ترجمه این رمان زیبا .

 

pdf دانلود رمان بهشت من تگزاس | سوزان الیزابت فیلیپس (PDF و موبایل) دانلود کتاب برای کامپیوتر (نسخه PDF)

jar1 دانلود رمان بهشت من تگزاس | سوزان الیزابت فیلیپس (PDF و موبایل) دانلود کتاب برای موبایل (نسخه پرنیان)

jar2 دانلود رمان بهشت من تگزاس | سوزان الیزابت فیلیپس (PDF و موبایل) دانلود کتاب برای موبایل (نسخه کتابچه)

epub دانلود رمان بهشت من تگزاس | سوزان الیزابت فیلیپس (PDF و موبایل) دانلود کتاب برای موبایل اندروید و آیفون (نسخه EPUB)




:: موضوعات مرتبط: ادبیات , رمان , ,
:: برچسب‌ها: دانلود رمان بهشت من تگزاس | (PDF و موبایل) , android, epub, iphone, jar, Java, PDF, آندروید, آیفون, اندروید, ایفون, بهشت من تگزاس, بهشت من تگزاس کامل, جاوا, داستان, داستان خارجی, داستان عاشقانه, دانلود, دانلود بهشت من تگزاس, دانلود بهشت من تگزاس pdf, دانلود بهشت من تگزاس اندروید, دانلود بهشت من تگزاس موبایل, دانلود بهشت من تگزاس کامل, دانلود رایگان رمان, دانلود رمان, دانلود رمان pdf, دانلود رمان الکترونیکی, دانلود رمان اندروید, دانلود رمان برای اندروید, دانلود رمان بهشت من تگزاس, دانلود رمان بهشت من تگزاس کامل, دانلود رمان خارجی, دانلود رمان عاشقانه, دانلود رمان عاشقانه خارجی, دانلود کتاب اندروید, دانلود کتاب برای اندروید, دانلود کتاب بهشت من تگزاس, دانلود کتاب خارجی, دانلود کتاب خارجی عاشقانه, دانلود کتاب داستان, دانلود کتاب رمان, دانلود کتاب رمان خارجی, دانلود کتاب عاشقانه, دانلود کتاب موبایل, رمان, رمان pdf, رمان اندروید, رمان برای اندروید, رمان بهشت من تگزاس, رمان بهشت من تگزاس برای موبایل, رمان بهشت من تگزاس کامل, رمان جدید, رمان خارجی, رمان عاشقانه, رمان عاشقانه جدید, رمانی خارجی, پرنیان, پی دی اف, کتاب آندروید, کتاب آیفون, کتاب اندروید, کتاب برای اندروید, کتاب برای موبایل, کتاب بهشت من تگزاس, کتاب رمان خارجی, کتاب مخصوص موبایل, کتاب موبایل, کتابچه, ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








وبسایت کتابخانه مجازی 92-93

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 93
بازدید دیروز : 15
بازدید هفته : 114
بازدید ماه : 114
بازدید کل : 6775
تعداد مطالب : 532
تعداد نظرات : 31
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com